پاورپوینتی زیبا و جذاب در 28 اسلاید قابل ویرایش به همراه تصاویر زیبا و جذاب جهت یادگیری بهتر دانش آموزان و تدریس دبیران عزیز آیا مفهوم مخاطب با روند توسعۀ رسانه ها تغییر کرده است؟ شاید شما نیز به این موضوع اندیشیده باشید که در دوران رسانه های یک سویه، یک فرستندۀ پیام (تولیدکننده) و یک گیرندۀ پیام (مصرف کننده) وجود داشت. امّا با ظهور رسانه های دوسویه (تعاملی)، مفهوم خطیِ فرستنده  گیرنده به مفهوم دایره ای و پیچیده ای تبدیل شده است؛ به عنوان مثال شما در شبکه های اجتماعی در آنِ واحد هم فرستنده .

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حرفه ي معلمي eypico پورتال جامع دلتا نگاره ی قلم کیوی دکتر کاوان ای بوم Carolyn دانشمندان کوچک سازندگی بر پایه علوم بومی و تفکر ایرانی